۲ بستری کرونایی در استان سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان از بستری شدن دو بیمار کرونایی طی دو هفته اخیر در بیمارستان های این استان خبر داد.

قدس  اظهار کرد: خوشبختانه همچنان با روند نزولی موارد ابتلا و بستری بیماران کرونایی مواجه هستیم به طوری که در دو هفته اخیر تنها دو بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان بستری شدند.

وی با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس در شهرستان های شش گانه تحت پوشش این دانشگاه ادامه داد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶۳ هزار و ۵۵۷ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

 قدس تصریح کرد: در از ۳ لغایت۱۷ خرداد ماه امسال بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۱۲هزار و ۶۴۷ نفر رسیده است .

این پزشک فوق تخصص افزود: همچنین در این بازه زمانی ۵۰ هزار و ۹۱۰ بیمار نیز به صورت سرپایی در ۶ شهرستان تحت پوشش علوم پزشکی سمنان شناسایی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.