مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: امسال ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های حوزه درمانی تامین اجتماعی پیش بینی شد.

میرهاشم موسوی  در بازدید از پلی کلنیک تامین اجتماعی گچساران، افزود: درمان به دو صورت مستقیم و خرید خدمات سلامت بر اساس تعرفه دولتی به بیمه شدگان ارایه می شود.
 
 مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: ۴۱۰ مرکز درمانی ملکی مستقیم تامین اجتماعی در قالب بیمارستان، مراکز تخصصی، فوق تخصصی در کشور به صورت رایگان به بیمه شدگان خدمات ارائه می‌دهند و همچنین تامین اجتماعی با ۵۰ هزار موسسه درمانی راهبردی سلامت قرارداد خرید خدمت دارد.

وی تاکید کرد: تامین اجتماعی بیش از ۱۴ میلیون نفر بیمه شده اصلی با ۴۶میلیون نفر جمعیت را پوشش می دهد.

در این بازدید موسوی از بخش‌های مختلف پلی کلنیک تامین اجتماعی گچساران بازدید و از نزدیک مشکلات را بررسی کرد.
 
کمبود متخصص در پلی کلینیک گچساران، تعطیلی داروخانه در نوبت شب و روز‌های تعطیل و نبود برخی خدمات درمانی از مهمترین مشکلاتی بود که مردم مطرح کردند .
 
رئیس سازمان تامین اجتماعی در خصوص تعطیلی داروخانه در پلی کلنیک گفت: در مراکز درمانی مثل بیمارستان‌ها که خدمات به صورت شبانه روزی است همه بخش ها فعال است و خدمات رایگان ارایه می شود.

میر هاشم موسوی افزود: در برخی مراکز مثل پلی کلینیک‌ها برخی خدمات مثل نوبت شب داروخانه وجود ندارد.

وی همچپنین از تامین اجتماعی گچساران هم بازدید کرد و مشکلات و در خواست‌های کارکنان و مراجعه کنندگان را از نزدیک بررسی کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.