نمایشگاه آثار هنری در نگارخانه شهید شهرانی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گشایش یافت.

شهرام فرجی معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: آثار هنری سه تن از هنرمندان توانمند استان صبح امروز ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ در نگارخانه شهید شهرانی مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد گشایش یافت.

وی افزود: در این نمایشگاه تعداد ۴۹ اثرهنری بصورت گروهی از هنرمندان استانی زهرا رحمتی، نازیلا هوشنگی و منصوره وثوق نیا در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی ادامه داد: موضوع این نمایشگاه هنری ۱۷ کار نقاشی خط و پرتره به سبک رئال و چاپ دستی ۱۷ اثر دیگر نقاشی با آبرنگ و رنگ روغن به سبک‌های (دارک، رئال و سورئال) و نمونه آثار صنایع دستی ۵ کار معرق موزائیک شامل پرتره و قاب آینه و ۶ کار طرح ساعت با تذهیب و ۲ تابلو تزئینی با نقش فرش و می‌باشد.

فرجی تصریح کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۵ خرداد ماه، صبح‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و عصر‌ها ۱۶ الی ۱۹ در محل نگارخانه شهید شهرانی مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد واقع در تقاطع فارابی و کاشانی، پذیرای بازدیدکنندگان است.


بیشتر بخوانید


فرجی معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه افزود: برپایی نمایشگاه‌های هنری می‌تواند در انتقال مفاهیم و مضامین نقش مهمی را ایفا کند و امید می‌رود تا پایان سال نیز شاهد برپایی نمایشگاه‌های بیشتری از دیگر هنرمندان توانمند استان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار