بازگشایی مسیر‌های ارتباطی کوهبنان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: مسیر‌های ارتباطی کوهبنان که بر اثر سیلاب مسدود شده بود، بازگشایی شده و رفت و آمد در آن‌ها جریان دارد.

حمید سالخورده گفت: مسیر ارتباطی کوهبنان به شهرستان بافق در استان یزد هم که روز گذشته به دلیل طغیان رودخانه و سیل به صورت موقت مسدود شده بود، با تلاش ماموران راهداری بازگشایی شد.

وی بیان کرد: برق مناطقی هم که بر اثر بارندگی و سیلاب قطع شده بود پس از فروکش کردن بارندگی و سیلاب وصل شد و در حال حاضر اوضاع در شهرستان کوهبنان عادی است و مشکل خاصی نداریم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان یادآور شد: خسارت‌هایی به باغات کشاورزی، زمین‌های زراعی، چند رشته قنات و دام در سیلاب روز گذشته کوهبنان وارد آمده است که پس از کارشناسی و ارزیابی میزان آن مشخص می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به پیش بینی ادامه بارندگی و سیلابی شدن مناطق، در حال حاضر تمامی شهرستان‌های استان کرمان در آماده باش کامل بسر می‌برند، البته شدت بارندگی‌ها از اول هفته آینده کاسته می‌شود.

سالخورده ادامه داد: همچنین دهستان حرجند شهرستان راور نیز عصر روز گذشته دچار سیلاب شد که خوشبختانه خسارت مهم و جدی در این منطقه نداشتیم.

برچسب ها: سیلاب ، راه ارتباطی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار