دشمنان در میدان جنگ فرهنگی قصد تشویق خواهران ایرانی برای هنجار شکنی را دارند که مسئولان فرهنگی و انتظامی باید با برخوردی جدی مانع از اینگونه هنجار شکنی‌ها شوند.

آیت الله محمدی لائینی امام جمعه ساری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، گفت: به طوری که در بحث عفاف و حجاب، دشمنان در میدان جنگ فرهنگی قصد تشویق خواهران ایرانی برای هنجار شکنی را دارند که مسئولان فرهنگی و انتظامی باید با برخوردی جدی مانع از اینگونه هنجار شکنی‌ها شوند.

او افزود: سفر دو مدیر و مسئول ارشد برای پیگیری چالش‌ها و رفع موانع و مشکلات در استان نشان ار دغدغه شخص اول کشور نسبت به استان مازندران است.

آیت الله محمدی لایینی با اشاره به دستاورد‌های نظامی کشور در دستیابی و ساخت موشک‌های فراصوت، گفت: این همان قدرتی است که در میدان امینت به دست آمده و تجربه و جهاد مدافعان امینت و اقتدار رمز پیروزی بوده است.

او افزود: ایجاد روابط سیاسی با کشور‌های عربی به ویژه بازگشایی سفارت‌های ایران و عربستان، تمایل مصر برای ایجاد روابط با کشور ایران، سفر پادشاه عمان به کشور اتفاقات مبارک در حوزه سیاسی و دیپلماسی است که اکنون برای تامین حراست و حفاظت از خلیج فارس به دنبال ایران هستند و این نشان از بومی سازی امینت منطقه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به هفته محیط زیست و صنایع دستی، گفت: بخشی از تولیدات در حوزه صنایع دستی است که هم دستاورد اقتصادی دارد و هم نماد اجتماعی و فرهنگی جامعه است و در این روز‌ها و هفته مجاهدت‌های حافظان محیط زیست و منابع طبیعی هم نقش بسزایی در حفظ امانتی دارد که خدا برای بندگان خود هدیه و در دسترس قرار داده است.

توجه دادن مسولان به رفع مشکل سوخت کشاورزان بخشی دیگری از خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان در این هفته بود.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.