کمک متحدان به کانادا برای مهار آتش‌سوزی جنگلی

متحدان کانادا برای مقابله با آتش‌سوزی بی‌سابقه‌ای که این کشور را ویران کرده است، کمک ارسال می‌کنند.

کانادا در حالی با آتش‌سوزی بی‌سابقه‌ای که این کشور را ویران کرده است، دست‌وپنجه نرم می‌کند که آمریکا از قبل صد‌ها آتش‌نشان برای مقابله با این بحران مستقر کرده و متعهد به ارائه پشتیبانی بیشتر شده است، متحدان کانادا در سرتاسر جهان نیز به افزایش کمک‌ها متعهد شده‌اند.

به گزارش راشاتودی، مقامات کانادایی پیش‌تر از کشور‌های دوست از جمله آمریکا برای کمک‌رسانی به منظور مهار آتش‌سوزی درخواست کمک کرده‌اند. کشور‌های مختلف اقدام به اعزام صد‌ها آتش‌نشان به این کشور کرده‌اند. کشور‌هایی مانند آفریقای جنوبی، استرالیا و نیوزلند نیز کمک‌های خود را گسترش داده‌اند.

«اورسولا فون در لاین» رئیس کمیسیون اروپا نیز روز پنجشنبه اعلام کرده است که فرانسه، پرتغال و اسپانیا نیز بیش از ۲۸۰ آتش‌نشان را اعزام می‌کنند.

حدود ۴.۳ میلیون هکتار جنگل در حال حاضر در کانادا سوخته است که تقریباً ۱۵ برابر میانگین سالانه دهه گذشته است. و این در حالی است که انتظار می‌رود شرایط گرم و خشک در ماه‌های آینده در این کشور ادامه یابد.

این حالی است که دود ناشی از آتش‌سوزی گسترده در کانادا به سمت آمریکا حرکت کرده و نیویورک در صدر فهرست آلوده‌ترین شهر‌ها قرار گرفته است، همچنین رسانه‌ها می‌گویند هوای آلوده به سمت پایین‌تر ساحل اقیانوس اطلس رانده شده و پایتخت آمریکا را در مه دود پوشانده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
مام باید بریم کمک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
اینها خود زنی وحتی خود سوزی میکنند تا بقیه صندوق بین الملل را به عنوان کمک بالا بِکِشَند
آخرین اخبار