تردد در جاده‌های چالوس و هراز امروز هم با تغییر مسیر همراه است.

مرکز مدیرت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد در محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد از مسیر جایگزین آزاد راه تهران شمال انجام می‌شود.

محور هراز محدوده تونل مشاء نیز تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم امامزاده هاشم (گردنه امامزاده هاشم) انجام می‌شود.

ترافیک هم اکنون در جاده چالوس سنگین و در دیگر جاده‌های مازندران عادی است و محور‌های استان فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه تردد خودرو‌ها در همه محور‌های مازندران اکنون در جریان است، گفت: با توجه به احتمال ریزش سنگ در محور کندوان ممکن است رانندگان با ترافیک نیمه سنگین مواجه شوند به همین دلیل اگر ضرورتی برای سفر ندارند از این محور تردد نکنند یا از محور‌های جایگزین استفاده کنند

او افزود: همه راهداران استان آماده باش هستند و هرگونه مداخله در جریان عادی تردد را برطرف می‌کنند

هاشمی افزود: مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای استان با شماره تلفن ۱۴۱ (گویا ) و سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۴۱ آماده پاسخ گویی به مسافرین برای اطلاع از آخرین وضعیت راه های این استان است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.