کشف یک انبار احتکار مواد غذایی در بندرعباس

با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی استان یک انبار احتکار مواد غذایی شناسایی و بیش از ۱۹ هزار قوطی کنسرو ماهی کشف شد.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان  گفت: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در ادامه طرح‌های نظارتی و کنترلی صنوف با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی گشت زنی‌های هدفمند در محلات مختلف بندرعباس یک انبار احتکار کالا‌های اساسی را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او گفت: ماموران با همکاری و حضور کارشناس سازمان صمت و کشاورزی استان ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام و در بازرسی از انبار‌های مورد نظر ۱۹ هزار و ۲۰۰ قوطی کنسرو ماهی احتکار شده را کشف کردند.

سردار جاویدان ارزش این محموله احتکاری کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرده و گفت: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

این مقام انتظامی استان با تأکید بر جدیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح‌های پیشگیرانه، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس استان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.