اجرای طرح نهضت آسفالت در شهر لیکک

شهردار لیکک از آسفالت ۱۰۰ هزار متر مربع از خیابان‌های این شهر در طرح نهضت آسفالت خبر داد.

عباس مشیری گفت: بهسازی و آسفالت خیابان اصلی این شهر به عنوان مهمترین مطالبه در دستور شهرداری لیکک و شورای اسلامی این شهر قرار گرفت.

او افزود: خیابان‌های اصلی و فرعی لیکک به دلیل کنده کاری گسترده از گذشته، فرسودگی و قدمت آسفالت پیشین، ساخت و سازهایِ سالیان پیش تاکنون و تردد خودرو‌های سنگین تخریب شده و به آسفالت، ترمیم و بهسازی نیاز داشت.

مشیری ادامه داد: برای جلوگیری از دوباره کاری و تحمیل هزینه‌های اضافی به شهرداری پیش از آغاز طرح نهضت آسفالت، با مدیران دستگاه‌های خدماتی از جمله آب، برق، گاز و مخابرات هماهنگی لازم انجام شد تا حفاری‌های خود را پیش از اجرای طرحِ آسفالت انجام دهند و در خیابان اصلی از هرگونه کنده کاری برای همیشه پرهیز شود.

شهردار لیکک اضافه کرد: سالانه حدود ۷۰ هزار متر مربع آسفالت در معابر شهر لیکک و مناطق مختلف در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

او با بیان اینکه در ۲ سال قبل، بیش از ۱۴۰ هزار متر مربع از کوچه‌ها و خیابان‌های شهر لیکک آسفالت، بهسازی، ترمیم و جدول کشی شد گفت: برخی از زیر ساخت‌های معابر شهر لیکک از گذشته مستهلک بوده و شهرداری در سال‌های اخیر حجم بالایی از آسفالت را انجام داده است.

او به موضوع کیفیت آسفالت در شهر اشاره کرد و افزود: برای کیفیت آسفالت از مهندسان آب و خاک و انجام آزمایش‌های ویژه استفاده می‌شود تا آسفالت‌های انجام شده از کیفیت مناسبی برخوردار باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.