شناسایی و قطع انشعاب غیر مجاز آب در یکی از خوابگاه‌های دانشجویی تربت حیدریه

مدیرعامل شرکت آبفا تربت حیدریه گفت: باتوجه به کمبود آب در یکی از خوابگاه‌های دانشجویی این شهرستان، پس از حفاری و بررسی، یک انشعاب شناسایی غیر مجاز آب شناسایی و قطع شد.

علیرضا عباسی  مدیرعامل شرکت آبفا تربت حیدریه گفت:  در روز‌های اخیر تماس‌های زیادی از طرف دانشگاه‌های دولتی و آزاد مبنی بر کمبود آب شرب در یک خوابگاه دانشجویی داشتیم که با توجه به برنامه ریزی تامین آب، با وضعیت موجود مغایرت داشت.

وی افزود: با توجه به سابقه شناسایی انشعاب غیرمجاز در سال گذشته در خوابگاه مذکور و وجود باغات اطراف خوابگاه، تیم عملیاتی حوزه بهره برداری و مشترکین شرکت به محل اعزام و پس از بررسی کارشناسی، وجود انشعاب غیرمجاز محرز و اقدام به اعزام بیل مکانیکی به محل شد.

عباسی بیان کرد: در حفاری انجام شده دو انشعاب با سایز ۳۲ در خوابگاه دانشجویی و باغ زردآلو و پسته به مساحت یک هکتار (۱۰ هزار متر مربع) و استخر شناسایی و قطع شد.

مدیرعامل شرکت آبفا تربت حیدریه با اشاره به روند ارجاع پرونده‌ها به دستگاه قضایی و طولانی بودن زمان صدور حکم قضایی، وضعیت موجود رسیدگی را فاقد بازدارندگی اعلام کرد و ادامه داد: حوزه آبفای شهرستان نیازمند حمایت قضایی و انتظامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار