مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: هزار و ۱۴۴ فروشگاه و مغازه در روستاها و شهرهای استان برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی و خرید ۱۱ قلم کالای اساسی از سوی شهروندان تجهیز شد.

کاشانی ابراز کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی مربوط به دهک‌های اول تا سوم ویژه خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی است و از سیزدهم خرداد در استان سمنان آغاز شد و هدف از اجرای این طرح حمایت از اقشار محروم جامعه و تحقق شعار سال است.

وی با بیان اینکه خانوارها می‌توانند یک ماه زودتر از واریز یارانه از اعتبار خود استفاده کنند، تصریح کرد: استفاده از طرح کالابرگ الکترونیکی به عنوان جایگزین پرداخت نقدی یارانه برای همه مشمولان، اختیاری است.

کاشانی تصریح کرد: خانوارهای تحت پوشش ادارات کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی (دهک اول تا سوم) که دریافت یارانه به صورت اعتباری یا همان طرح کالابرگ الکترونیکی را انتخاب می‌کنند، یارانه اعتباری آنها ۲۰ درصد افزایش می‌یابد که شرط استفاده از این افزایش اعتبار، خرید بیش از ۷۰ درصد یارانه معادل ۳۲۰ هزار تومان به صورت اعتباری به ازای هر یک نفر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، یارانه هر یک از افراد سه دهک اول جامعه را ۴۰۰ هزار تومان در ماه اعلام کرد و افزود: در صورتی که این افراد از طریق کالا برگ خرید کنند، این مبلغ به ۴۸۰ هزار تومان افزایش می یابد و در غیر این صورت، سر موعد مقرر همان ۴۰۰ هزار تومان یارانه نقدی خود را دریافت می کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.