کشف ۵۱ کیلوگرم تریاک از سوداگر مرگ در رامسر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۵۱ کیلوگرم تریاک با توقیف یک دستگاه خودرو در شهرستان رامسر خبر داد.

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت باند تهیه و توزیع مواد مخدر با خبر شدند.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، یکی از اعضای باند تهیه و توزیع موادمخدر که با استفاده از خودرو از استان قزوین به سمت مازندران اقدام به قاچاق موادمخدر می‌کردند، شناسایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران از همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین برای دستگیری متهم خبر داد و گفت: در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، خودرو متهم در شهرستان رامسر متوقف و در بازرسی از آن ۵۱ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ ثقفی از دستگیری متهم و تحویل به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Romania
.....
۱۰:۵۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
انشالله تخمش برافتد.مردم زیرفشارگرانی اند.ترک کردن مواد سخت است از طرفی هم تریاک گران کردن مردم ندارند بخرند کارگروکشاورز وابسته زیادند.چکار کنند.نباید اینقدرگزان میشد.بایدنصف این قیمت باشه 25.پانصد تومن بدنبود.بیشترمردم درحال ترک اند
آخرین اخبار