درویش : با اضافه شدن عضو مالی می توانیم مشکلات حل کنیم/ صحبت درباره یحیی معنی ندارد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با اضافه شدن عضو مالی جدید می توانیم مشکلات مالی را حل کنیم.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره ارزیابی اش از برگزاری  جلسه مجمع باشگاه اظهار کرد: مجمعی که چندین بار دستخوش تغییر زمان بود الحمدالله امروز برگزار شد و بار خوبی برای باشگاه داشت. ضمن اینکه باشگاه ما و استقلال معضلات حسابرسی، مالی و حقوقی دارند از این جهت با اضافه شدن یک عضو مالی می توانیم مشکلاتی که از ۲۵ سال پیش مانده بود  و پرونده های انباشت مالی که حسابرسی نشده بود را حل کنیم. ضمن اینکه برای بازار مالی جدید برنامه های خوب و مدونی را تدوین کردند که انشاالله بتوانیم در سال جاری که حضور درجام باشگاه های آسیا را داریم یک هیئت مدیره منسجم تر و قوی تری را داشته باشیم که بتوانیم در مسابقات آنچه که  شایسته نام پرسپولیس است حضور   یابیم. 

او افزود: پور احمدی خدمات شایسته ای داشته است و  هیچ کس نمی توانم منکر خدمات  ایشان  و دیگر اعضای هیئت مدیره مان شود. واقعا من به شخصه فکر نکردم که  ۵ نفر درهیئت مدیره  هستندچون همه هم و غم ما  یک چیز بود  و آن هم ارتقای باشگاه است. از آن جهت ما لازم داشتیم که  در خدمت آقای پورمحمدی هم باشیم که سازمان خصوصی سازی و  وزارت  ورزش بر این تصمیم پافشاری کردند  که حتما ایشان باشند. مهم این است  که ما یکدل و  همدل  در جهت بالا بردن سطح کیفی باشگاه  قدم برداریم و یقینا این اتفاق رخ می دهد. 

درویش درباره اینکه فقط یک رای داشته است، گفت: نه،۵ رای داشتم و این به نفع من است. آن موقع من ۴ رای داشتم و اکنون ۵ رای دارم چون همه اینا دوستان ما محسوب می شوند  و خیلی هم همراه هستند. باور کنید که هیچ بار فکر نکردم که قبلا عضو هیئت مدیره بودم  و اکنون خواهش کردم  که هیئت مدیره قویتر بشود و این باور را نداشتم که حتی یک نفر رای اش مخالف رای من باشد چون همه هم و غم ما این است که به چه شکلی پرسپولیس را به تعالی برسانیم. 

او درباره وضعیت یحیی گل محمدی و بازیکنانی که قراردادشان تمام شده است ، گفت: خب مجمع که کارش تمام شد ما کارمان شروع می شود و به طبع گل محمدی قرارداد دارد و معنی ندارد که درباره اش حرف بزنیم. با تمدیدی ها هم صحبتهای ابتدایی را شروع کردیم و  ان شا الله ظرف هفته آینده مشکلات آنها هم برطرف می کنیم. کادر فنی باید اسامی را اعلام کنند تا شروع به مذاکره کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار