برنامه‌های حجاب در فرهنگسرا‌های همدان اجرا می شود

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از اجرای برنامه‌های فرهنگی با موضوع «حجاب» در فرهنگ‌سرا‌های شهرداری خبر داد.

هادی بلاغی با اشاره به اهتمام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به مقوله «حجاب» گفت: در این زمینه فضاسازی شهری شامل چاپ و نصب بنر در سطح شهر و انتشار پیام‌هایی از طریق بلیبورد‌ها و تلویزیون‌های شهری مورد توجه بوده است. 

او به برگزاری جشن بزرگ «من و دختر گلم» در خصوص توجه به مسئله حجاب اشاره کرد و افزود: این برنامه به مدت دو روز در زمین چمن باشگاه شهرداری به مناسبت روز دختر برگزار شد و بیش از ۲ هزار مادر و دختر در این مراسم شرکت کردند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی ویژه دختران مجرد شاغل در شهرداری گفت: جشن بزرگ «دختران خورشید هشتم» نیز با حضور بیش از ۵ هزار نفر از دختران در محل سالن ابن سینا برگزار شد که در این جشن فرهنگسازی در خصوص حجاب در دستور کار بود.

بلاغی با بیان اینکه مساعدت و مشارکت با مجموعه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی در توجه به مقوله حجاب حائز اهمیت بوده است گفت: اطلاع‌رسانی و فراهم کردن شرایط لازم برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در محلات در همکاری با سازمان‌های متولی انجام شده است.

او با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی با موضوع «حجاب» در تمام فرهنگ‌سرا‌های محلات شهرداری که افزایش مشارکت بانوان محلات را به دنبال داشته است افزود: همکاری لازم در ایجاد غرفه «عفاف و حجاب» مقابل دانشگاه بوعلی انجام شد که برنامه درخوری بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به برگزاری برنامه ابتکاری با موضوع حجاب و توزیع بسته‌های فرهنگی با نام «بسته‌های اجولات» از سوی سازمان فرهنگی شهرداری در همدان گفت: مراسمی ویژه دختران و مادران در شهر همدان برگزار شد که انتقال و آموزش مفاهیم فرهنگی نظیر «حجاب» مدنظر بود.

برچسب ها: حجاب عفاف ، فرهنگ سرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.