عربستان به بهانه‌ی اقدامات تروریستی سه شهروند این کشور را اعدام کرد.

وزارت کشور عربستان ادعا کرد ۳ تن از شهروندان این کشور را به دلیل «جرایم تروریستی» اعدام کرده است.

بر اساس گزارش «الخلیج آنلاین» طبق ادعای وزارت کشور عربستان، روز یکشنبه ۳ شهروند این کشور به نام‌های عبدالملک بن فهد بن عبدالرحمن البعادی، محمد بن خالد بن سعود العصیمی و محمد بن عبدالرحمن بن طویرش الطویرش اقدام به ایجاد یک هسته تروریستی برای هدف قرار دادن نیرو‌های امنیتی و تامین مالی تروریسم کرده بودند.

بر اساس این بیانیه، این افراد به داشتن سلاح، مهمات و مواد مورد استفاده در ساخت مواد منفجره، پذیرش رویکرد تکفیری و بیعت با رهبر یک سازمان تروریستی محکوم شدند.

در این بیانیه ادعایی وزارت کشور عربستان آمده است که این افراد اقدام به قتل و سوزاندن یک مامور امنیتی عربستان کرده بودند. امروز بالاخره با حکم پادشاهی، احکام اعدام این ۳ شهروند عربستانی اجرا شد.

هفته گذشته هم وزارت کشور عربستان از اجرای حکم اعدام ۳ نفر به اتهام عضویت در یک هسته تروریستی خبر داد. در بیانیه وزارت کشور عربستان آمده بود که این ۳ نفر متهم به عضویت در هسته تروریستی، داشتن و آموزش سلاح و حمله مسلحانه به مراکز امنیتی و نیرو‌های امنیتی بودند.

عربستان ۲۹ مه نیز دو شهروند بحرینی را به اتهام عضویت در گروه تروریستی با هدف متزلزل کردن امنیت عربستان و بحرین اعدام کرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار