سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

لایحه عفاف و حجاب در مجلس اعلام وصول نشده است

راستینه گفت: کمیسیون فرهنگی تلاش می‌کند تا لایحه عفاف و حجاب متناسب با سبک زندگی ایرانی و اسلامی ما تنظیم و حراست شود.

احمد راستینه در تشریح نشست دوم امروز (یکشنبه؛ ۲۱ خردادماه) کمیسیون فرهنگی، گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی به صورت ویژه پیش نویس لایحه عفاف و حجاب را مورد بررسی قرار دادند که مقرر بود این لایحه طی روز‌های گذشته در مجلس اعلام وصول شود، اما تاکنون این مهم محقق نشده است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، افزود: در این نشست ویژه دغدغه‌های فعالان این حوزه در کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نگرانی که در خصوص احکام پیشنهادی این لایحه مطرح شده بود مورد توجه قرار گرفت و مقرر شد به محض اعلام وصول این لایحه دوفوریتی توسط مجلس کمیته‌ای برای رسیدگی آن تشکیل و تمام دغدغه‌ها و پیشنهادات مورد رسیدگی قرار بگیرد.

راستینه در ادامه یادآور شد: کمیسیون تلاش می‌کند تا لایحه عفاف و حجاب متناسب با سبک زندگی ایرانی و اسلامی ما تنظیم و حراست شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: احکام لایحه عفاف و حجاب باید بازدارندگی لازم و کافی از کشف حجاب و برهنگی را داشته باشد و همچنین دستگاه‌های مربوطه موظف به اجرای وظایف تعیین شده خود در این قانون هستند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
قبرستان ها را از هم جدا کنید
قبرستان زنانه
و قبرستان مردانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
منتظر عواقب ان هم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
کدام عواقب بی حجابی جرم است وباید برخورد شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
لطفا جهت باز دارندگی از کشف حجاب زنان سست عنصر و بی حیا ، در قانون جریمه های سخت وخیلی زیادقرار دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
مقابله با کشف حجاب و بی حجابی فقط یک راه بازدارنده دارد و آن جلوگیری از تردد و حضور این جورثومه های فساد در ملاء عام و معابر عمومی است و لا غیر . جریمه نقدی و دوربین هم بازدارنده و عملی نیست . طبق قانون و موازین شرعی , این افراد باید دستگیر و حبس شوند و تعزیر گردند . تجربه ثابت کرده که تذکر لسانی هم بر اینها اثر ندارد و یا ِِکم اثر و موقت است . ضمنا وقتی از رسانه ها اعلام میشود که کشف حجاب جرم است یعنی تذکر لسانی عمومی داده شده و افرادیکه تبعیت نمی کنند و بدون حجاب و پوشش اسلامی مناسب در معابر عمومی و ملاءعام حضور میابند , یعنی نه گفتن به قانون کشور و شرع الهی و ارتکاب جرم که باید با آن برخورد قاطع شود , حال اگر برخی مسئولین , به هر دلیلی میخواهند از اجرای قانون و عمل به وظیفه خود در این خصوص کوتاهی کنند , باید منتظر برخورد قاطع مردم شریف ایران اسلامی و صاحبان اصلی این مملکت ( امت حزب الله) باشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
بانک ملت شعبه شهرستان فریمان از توابع خراسان رضوی به‌صورت غیر قانونی و غیر شرعی پرونده های وام فرزند آوری را حواله دو الی سه ماهه میده در حالیکه باید نهایتا طبق قانون مصوب بانک مرکزی ظرف مدت ده روز وام را پرداخت کنند ..نکته دوم اینکه این بانک به شدت متقاضیان وام فرزند آوری رو اذیت میکنه و دوتا ضامن رسمی میگیره در حالیکه باید یک ضامن بگیرند و رئیس بانک به من گفت که میخوام مردم رو اذیت کنم تا فرزند نیاورند ! آخه این چه اوضاعیه ..قریب به ۲۵هزار میلیارد تومان هر بانک فقط واسه کارمندان خود وام پرداخت میکنه تا آخرش از شکم سیری رئیس بانک بر داره بگه عمدا به متقاضیان وام فرزنداوری سخت میگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
yjc به قوه قضاییه بگید مردم درخواست دارند تا در اولین قدم بیحجابی در فیلمهای سینمایی و شبکه نمایش خانگی کنترل شود.بازیگران خانم در این فیلمها بلوز و شلوار و نصف موها از روسری بیرونه... در مملکت اسلامی چرا مجوز به چنین سریالها و فیلمها داده میشه... حالا بلوز و دامن بپوشن و موها معلوم نباشه خیلی از فروش فیلم کم میشه!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
لایحه عفاف و حجاب باید باز دارنده باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
قطعا با توجه به انتخابات پیش و رو ما نماینده شجاع نداریم بخواد با غیرت و شجاعت لایحه عفاف و حجاب رو پیگیری و به تصویب برسانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
توی این لایحه برهنکی و کشف حجاب دقیق تعریف نشده طرف یک شال تا شده سر میکنه پنج سانت سرش را میپوشاند ایا کشف حجاب محسوب میشه؟یا شال سرشه باشلوارک اومده بیرون!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
ای بابا چرا اینقدر دست دست میکنند نکنه سرکاریه
آخرین اخبار