تشدید برخورد پلیس راه آذربایجان غربی با خودرو‌های شوتی

رییس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: کنترل محور‌های مواصلاتی و توقیف خودرو‌های شوتی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس راه استان قرار دارد.

رییس پلیس راه انتظامی آذربایجان غربی با هشدار به رانندگان متخلف از اجرای طرح ضربتی برخورد با خودرو‌های متخلف خبر داد و گفت: کنترل محور‌های مواصلاتی و توقیف خودرو‌های شوتی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس راه استان قرار دارد.

سرهنگ رضا پناهی مقدم دامه داد: متاسفانه شاهد هستیم در بیشتر تصادفات این قبیل خودرو‌ها به دیگران آسیب رسانده‌اند و برخورد با ابن خودرو‌ها مطالبه جامعه است.

وی اظهار کرد: با اجرای این طرح باید بتوانیم شرایط ایمن و آرامی را برای همه کسانی که در خیابان‌ها و جاده‌ها تردد می‌کنند، ایجاد کنیم.

رییس پلیس راه انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به تبصره هفت ماده ۲۰ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز (با اصلاحات ۱۰/۱۱/۱۴۰۰) گفت: تغییر وسیله نقلیه به صورت نامتعارف جهت قاچاق کالا یا حمل کالای قاچاق مانند افزایش ارتفاع یا تعبیه جاساز و همچنین استفاده و یا نگهداری وسایل نقلیه مذکور به هر نحو، صرفنظر از اینکه در زمان استفاده و یا نگهداری، محتوی کالای قاچاق باشد یا نباشد، مستوجب جزای نقدی درجه پنج موضوع ماده ۱۹ قانون مجازات اسلامی خواهد بود.

به گفته وی، علاوه بر آن، مرتکب در مرتبه اول به اصلاح وسیله نقلیه و در صورت تکرار، به ضبط وسیله نقلیه محکوم می‌شود.

سرهنگ پناهی مقدم اضافه کرد: پلیس راه استان برابر ضوابط و مقررات و به منظور نظم بخشی به وضعیت ترافیک محور‌های مواصلاتی و جلوگیری از هرگونه هنجار شنکنی و بی نظمی ترافیکی، طرح برخورد با خودرو‌های تغییر وضعیت، نقص فنی و شوتی را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.