رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، ۱۶۴ پروژه بخش کشاورزی استان با ۲۵۵ میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی ۸۳۱ نفر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

علی چاله‌چاله رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : پروژه‌های افتتاحی شامل ۹۹ پروژه عمرانی و ۱۳ پروژه تسهیلاتی است که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

وی ۹۹ پروژه عمرانی را در حوزه آب و خاک برشمرد و گفت: این پروژه‌ها در سطح هزار و ۲۵۶ هکتار از اراضی اجرا و برای این پروژه‌ها ۵۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که ۴۳۵ نفر اشتغالزایی داشته است.

چاله‌چاله سپس پروژه‌های تسهیلاتی را ۱۳ مورد عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل پنج طرح دام و طیور با ۶۵ میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی ۳۵ نفر، سه طرح گلخانه با هشت میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی ۶ نفر و پنج طرح صنایع تبدیلی با ۹۸ میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی ۷۵ نفر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، از آغاز عملیات اجرایی ۵۲ طرح در هفته جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: این طرح‌ها در حوزه آب و خاک است که در سطح ۷۰۰ هکتار اجرایی می‌شود و برای اجرای آن‌ها ۲۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد که این پروژه‌ها برای ۲۸۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.