در چند روز اخیر، آب در مناطق مختلف کرج با قطعی‌های چند ساعته و بدون اطلاع قبلی مواجه شده و این وضعیت گلایه شهروندان را به دنبال داشته است.

قطعی آب در محله‌های عظیمیه، کمالشهر، شاهین ویلا، گلشهر و مهر شهر، کلاک پایین  از سوی شهروندان گزارش شده است.

شهروندان کرجی با برقراری تماس و پیام به با خبرگزاری صداو سیمای البرز خواستارتوضیح مسئولین مرتبط در  خصوص این  قطعی آب بلند مدت وبدون اطلاع قبلی شده اند.

با توجه به اینکه اکنون در  فصل  گرما قرار داریم و نیاز آبی شهروندان بیشتر می شود ضرورت دارد که آبفا و آب منطقه ای  از چند روز قبل  چنین  موضوعی را به شهروندان اطلاع دهد.

برچسب ها: قعطی اب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۰۵ تير ۱۴۰۲
انقدر مسئولین بی فکر داریم که اب شهری گرمدره که اسمشو آب قابل نوشیدن هم نمیشه گذاشت بخاطر رسوبات زیاد ۱۸ ساعت قطع هست و امثال من که تو همین اقتصاد داغون از ۶ صبح تا ۷ شب شاغل و خارج از خونه هستیم و صرفا صبحا چند ساعت اب وصل هست هیچ تدبیری ندارن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
واقعا هفته ی پیش به خاطربی آبی گاها چهارده ساعته منطقه برغان اذیت شدیم.سال قبل هم همیشه مشکل افت فشاروقطعی اب داشتیم.لطفامسئولین پاسخگوباشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
به داد مردم محله گرمدره برسید روزی حدود ۱۶ الی ۱۸ ساعت آب قطع میشود هر روز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
سلام ،واقعا جای تاسف داره که بعد چندین بار تماس به خودشون زحمت دادن یه توضیح منطقی رو ندادن،چرا نباید سازمانها ویا ارگانهای حیاتی و خدماتی مردم اینقدر عملکردشون و پیش بینی آنها در برابر اتفاقات و بلایای طبیعی ضعیف باشه ،خدا اون روز رو نیاره که تو این شهرهای پر جمعیت زلزله بیاد ،مردم از بی تدبیری و بی عرضگی بعضی از مسولین تلف میشن تا خود زلزله