محمدرضا داورزنی گفت: از باخت‌های تیم ملی در لیگ ملت‌ها نگران نباشید و به بازیکنان فرصت دهید.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در سفر به سمنان با اشاره به سه باخت اخیر تیم ایران در بازی‌های لیگ ملت‌های والیبال گفت: تیم ملی والیبال در این‌بازه زمانی در بالاترین سطح در حال بازی است و با توجه به جایگزینی بازیکنان جوان به جای بازیکنان با تجربه، به زودی اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

وی افزود: قطعا در ادامه بازی‌های جام‌ملت‌های آسیا، لیگ‌ملت‌ها و بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک که ۲ تا ۳ ماه برگزار می‌شود، شرایط تیم ملی والیبال ایران بهتر خواهد شد.

داورزنی افزود: انتخاب تر‌کیب تیم ملی بر عهده آقای عطایی سرمربی تیم است و با این وجود ۷ بازیکن درتهران در حال آماده کردن خود هستند تا در صورت تایید کادر فنی به ترکیب تیم ملی اضافه شوند.

وی ادامه داد: اعضای تیم‌ملی والیبال فردا به تهران بازمی گردند و پس از ۵ روز عازم هلند شده تا خود را برای حضور در هفته سوم بازی‌های لیگ ملت‌ها در آمریکا آمده کنند.

داورزنی همچنین در خصوص احتمال صادرنشدن ویزای تعدادی از بازیکنان اظهار داشت: کادرفنی میتواند در صورت وقوع این موضوع از بازیکنان‌جایگزین استفاده کند.

رییس فدراسون والیبال جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: سیاست کلی فدراسیون والیبال استفاده از بازیکنان جوان در کنار پیشکسوتان است تا اینده درخشانی در این رشته ورزشی رقم بخورد و در رده جوانان و نوجوانان پشتوانه خوبی وجود دارد و در رده زیر ۱۶ سال هم تیم خوبی تشکیل شده و میتوان به آینده این‌تیم‌ها امیدوار بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.