معاون نظارت بانک مرکزی گفت: آیین نامه وام‌های بانک‌ها به کارمندان خود امروز یا فردا ابلاغ می شود.

 آقای سروش معاون نظارت بانک مرکزی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تدوین و انتشار آیین نامه پرداخت تسهیلات بانک ها به کارکنان خود گفت: این آیین نامه امروز یا فردا ابلاغ می شود.

او افزود: این آیین نامه تقریبا همان چهارچوبی را دارد که در شورای هماهنگی بانک های دولتی قبلا مصوب شده بود.

به گفته او، از سال ۹۵ یک چهارچوبی در کشور تنطیم شده، برای بانک های دولتی و اصل ۴۴ در خصوص وام کارکنان بانک ها که تقریبا همان چهارچوب است.

او در پاسخ به این سوال که چرا این آیین نامه دیرتر ابلاغ شد؟ گفت: تکالیف ما بسیار زیاد است و این موضوع هم چند مرتبه در هیئت عامل بانک‌مرکزی بررسی و برگشت داده شد و بعضا این‌مسائل در بخشنامه‌ های بانک مرکزی رخ می دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Denmark
ناشناس
۱۹:۱۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
برای لاپوشونی دزدی ها و اختلاس ها و چک سفید امضا گرفتن و ماشین شاسی بلند گرفتن و دزدی های میلیاردی کارمندان بدبخت بانکها که فرصت بلند شدن از صندلی را ندارن اینهمه سر و صدا راه انداختن.
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۴:۴۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
الان ۵۰۰ میلیون یه پژو پارس بیشتر نمیشه ، بیشتر به وام خودرو میخوره تا وام مسکن البته میشه پایین شهر خونه رهن کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
خبرنگاران جوان بی طرفی نشر نظرات همه مخاطبان یک اصل و وظیفه و تعهد در کار خبرنگاری است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
چرا از درآمدهای میلیاردی. ( مجریان صدا و سیما ) در سمینارها و مراسم های مختلف و حقوق های نجومی شرکت نفت ، گاز ، مخابرات ، خودروسازان و.... و سودهای میلیاردی پزشکان ، محتکرها ، بنگاه‌های املاک و خودرو ، طلا فروشان ، دلال‌های دلار و... در این یک سال گذشته کسی حرف نمی زند ؟؟؟ هرکسی سکوت کرده مطمئن باشید که خدایی هست که هم در این دنیا و هم آخرت جواب خواهد داد. فقط کافیست کمی به اطراف و مخصوصا خانواده تان نگاه کنید که به چه راههایی کشیده شده اند. ( افترا، عوامفریبی ، روزی حلال ) یادتون نره!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
بازهم نزدیک انتخابات شد. و طبق معمول مسولان محترم و فریبکاری و انداختن مردم به جان هم!!!! خیانتی ۴۳ ساله و پنهان شدن پشت بانکها!!!! تورم. گرانی افسار گسیخته ، رانت ، آقازاده‌ها ، خودروسازان و.... راستی از ( شاسی بلند ها ) چه خبر؟؟؟؟
آخرین اخبار