دادستان مرکز استان هرمزگان در بازدید از زندان بندرعباس به مشکلات ۷۴ نفر از زندانیان رسیدگی کرد.

علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان به همراه معاون اجرای احکام دادسرای بندرعباس از زندان مرکزی این شهرستان بازدید کرد.

 احمدی منش در بدو ورود به زندان مرکزی بندرعباس ضمن حضور در واحد مددکاری با مددکاران و مسئولان این زندان دیدار و گفتگو کرد.

او همچنین با صدور دستورات ویژه‌ای جهت رسیدگی به مشکلات ۷۴ نفر از مددجویان زندان بندرعباس، گفت: مشکلات قضایی این افراد باید با قید فوریت مورد رسیدگی قرار گیرد.

احمدی منش در حاشیه این برنامه با بیان اینکه مهمترین وظایف دستگاه قضایی در حوزه زندان‌ها و زندانیان، نظارت بر جمعیت کیفری، ملاقات با زندانیان، بررسی مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های آن‌ها است، گفت: در بازدید امروز تمام درخواست‌ها به صورت دقیق و طبق موازین قانونی بررسی می‌شود و تصمیمات نهایی برای مددجویان اتخاذ و نتایج آن نیز به آن‌ها اعلام خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین با سرکشی به تمام بخش‌های زندان بندرعباس پس از حضور در بند‌های مختلف با تمام زندانیان این ندامتگاه به صورت حضوری دیدار کرد و ضمن اطلاع از مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها، دستورات لازم را برای حل و فصل موارد مطرح شده صادر نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.