شهردار قلعه رئیسی گفت:با حضور خانواده شهدا، امام جمعه و جمعی از مسئولان قلعه رئیسی از تمثال شهدای این شهر رونمایی شد.

 تورج آذر بهرام در آیین رونمایی از تمثال شهدای این شهر گفت: شهدا به ما نیاز ندارند و این ما هستیم که به شهدا نیاز داریم و همواره باید یاد و نام و تصویر شهدا در چشم همه مردم و مسؤلان باشد.
 
امام جمعه قلعه رئیسی در این مراسم با بیان اینکه هدف از رونمایی تمثال شهدا این است که مسیر شهدا را به نسل جوان انتقال دهیم و بدانیم شهدا زنده هستند و ناظر عملکرد ما هستند.
 
حجت الاسلام حیدرخواه افزود: عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی مدیون رشادت‌های شهدای والامقام و ایستادگی مردم ایران است و امروز همه مردم و مسئولان وظیفه دارند تا با شناخت شهیدان، راه آنان را ادامه دهند.
 
وی  بیان کرد: تلاش شهدا برای اعتلای ارزش‌های دینی، اعتقادی و ولایتمداری آنان سبب کسب درجات عالی و تقرب الهی آن‌ها شده است و باید در همه حال پاسدار خون شهدا باشیم.
 
فرماندار کهگیلویه هم در این مراسم با بیان اینکه عظمت شهدا بسیار بالاست و شهدا ارزشمندترین و بزرگترین کار را انجام دادند گفت: شهیدان درس ایثار و شهادت را در بین ملت ایران ترویج دادند و امروز همین روحیه ایثار و شهادت طلبی باعث عزت و اقتدار ملت در جهان شده است.
 
موسوی افزود: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قصد داشتند انقلاب نوپای ایران را شکست داده و سیطره ظلم و ستم خود را در کشور ما ادامه دهند اما با حضور به موقع ملت انقلابی در جبهه‌های جنگ این توطئه دشمنان شکست خورد و برای همیشه دست سلطه آنها بر کشورمان قطع شد و امروز وظیفه داریم از آرمان شهدا دفاع کنیم و مسیر شهدا را به نسل جدید انتقال دهیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.