نماینده زابل در مجلس:

وزیر پیشنهادی صمت مدیری توانمندی است

نماینده مردم شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی گفت: عباس علی‌آبادی وزیر پیشنهادی صمت از مدیری توانمند است و نظر مجلس نسبت به وی مثبت است.

حبیب الله دهمرده  اظهارداشت: وزیر پیشنهادی صمت، سوابق بسیار درخشانی در دوران مسوولیت‌های قبلی در کارنامه کاری خود دارد.

وی بیان کرد: شناخت کاملی از علی آبادی داریم و مطمئن هستیم می‌تواند بسیاری از مشکلات وزارتخانه صمت را برطرف کند، زیرا ایشان فردی توانمند هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی گفت: طی جلساتی که با وزیر پیشنهادی صمت داشتیم علی آبادی برنامه‌های بسیار خوبی برای مشکلات این وزارتخانه دارد.

وی افزود: نیروگاه بادی میل نادر در منطقه شمال سیستان و بلوچستان یکی از کار‌های بسیار ارزشمند علی آبادی است که قول‌هایی در رابطه با گسترش این نیروگاه داده که به توجه به شناختی که از وی داریم مطمئن هستیم قول ایشان عملی خواهد شد.

دهمرده تصریح کرد: علی آبادی در رابطه با معدن جانجا سفید آبه و کارخانه لاستیک رامشار قول‌هایی را دادند که مطمئن هستیم اتفاقات خوبی در این حوزه رخ خواهد داد.

وی تاکید کرد: در صحن علنی مجلس شورای اسلامی از وزیر پیشنهادی به طور کامل حمایت خواهیم کرد، زیرا ایشان فردی توانمند هستند و کارنامه بسیار خوبی در مپنا دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار