همایش علمی تخصصی "فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی" با حضور روسای فناوری ادارات بهزیستی سراسر کشور در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، امروز (۲۳ خرداد) در حاشیه برگزاری همایش با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات در دنیای امروز، گفت : اگر بخواهیم در همه حوزه‌ها قوی شویم، باید ابتدا زیرساخت‌ها را در حوزه‌های مختلف فراهم کنیم.

وی افزود: فناوری اطلاعات امروزه یکی از زیرساخت‌های مهم برای توسعه هر کشور محسوب می‌شود و باید در جهت ارتقا آن تلاش کنیم.

شهبازی با اشاره به آغاز به کار همایش علمی تخصصی "فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی" با حضور روسای فناوری ادارات بهزیستی سراسر کشور از امروز (۲۳ خرداد) در کرمانشاه گفت: این همایش دو روزه بوده و امروز و فردا (۲۳ و ۲۴ خرداد) ادامه دارد.

وی هدف از برگزاری این همایش را بهره مندی از تازه‌های علمی و فناوری و تعیین سیاست‌های کلی این حوزه در سال جاری عنوان کرد.

شهبازی گفت: این همایش در چهار محور «معاونت ارتباطات و امنیت شبکه»، «توجه به تشکیلات اداری و نیروی انسانی متخصص و توانمندسازی آنان»، «آموزش تخصصی پرسنل و پژوهش‌های کاربردی» و «الکترونیکی شدن مرکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی)» که بزرگترین پروژه سازمان بهزیستی است، برگزار می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.