مدیر کل تبلیغات و اطلاع‏ رسانی وزارت فرهنگ از آغاز طرح رتبه‌بندی کانون‌‏های آگهی و تبلیغاتی به صورت الکترونیک و در بستر سامانه تبلیغات خبر داد.

عباس محمدیان با اشاره به این‏که طرح رتبه‏‌بندی کانون‏‌های آگهی و تبلیغاتی بر اساس بند الف ماده ۵ قانون برنامه ششم، از تکالیف قانونی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رشد بهره‏‌وری در اقتصاد فرهنگ از طریق تسهیل و تشویق فعالیت‏های حوزه‏‌های مربوطه و از جمله موضوعات ضروری و تحول‏ آفرین در عرصه فرهنگ است، افزود: مدل مفهومی ارزیابی و رتبه ‏بندی کانون‏های آگهی و تبلیغاتی سراسر کشور بر اساس سنجش کارکرد‌ها و توانایی‏های فنی، انسانی، علمی و حقوقی کانون‏ها و در راستای ایجاد و استقرار الگوی نوین حکمرانی فرهنگ و هنر و توسعه کسب و کار‌های فرهنگی انجام خواهد شد.
 
مدیر کل تبلیغات و اطلاع ‏رسانی ضمن تاکید بر علمی بودن این روش، گفت: در اجرای این طرح که از نیمه دوم سال جاری با فراخوان ملی و براساس خوداظهاری کانون‏‌ها انجام خواهد شد، از الگوی سنجش ۳ مرحله‏‌ای خودارزیابی، تطبیقی و ارزیابی نهایی بهره‏ گیری شده که در نهایت موجب ایجاد بازار رقابت سالم در این فضا و جلوگیری از هدررفت منابع و سرمایه‏‌های تبلیغ‏ دهندگان، کانون‏‌های تبلیغاتی و رسانه‏‌ها به عنوان ذینفعان و فعالان این عرصه خواهد شد.
 
محمدیان در پایان طرح رتبه ‏بندی کانون‏های آگهی و تبلیغاتی را در راستای طرح‏های تحول وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و افزود: بر اساس شیوه ‏نامه اجرایی این طرح، فراخوان و نحوه ثبت‌نام همراه با سایر جزئیات از طریق رسانه‏‌ها و درگاه‏های اطلاع ‏رسانی این وزارت‏خانه به زودی به اطلاع کانون‏های آگهی و تبلیغاتی و ذینفعان خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.