مجوز فعالیت رسمی لازمه کار کودکستان‌های استان سمنان است

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان سمنان گفت: از مهر ۱۴۰۲ فقط کودکستان‌هایی اجازه فعالیت خواهند داشت که مجوز فعالیت را اخذ کرده باشند.

مرادی نسب در جلسه مشترک شورای معاونان اداره کل و مدیران و رؤسای شهرستان‌ها و مناطق تابعه آموزش و پرورش استان سمنان، بیان کرد: از مهر ۱۴۰۲ فقط کودکستان‌هایی اجازه فعالیت خواهند داشت که مجوز فعالیت را اخذ کرده باشند.

وی افزود: تطبیق مجوزهای مراکز کودکستان در طی دو مرحله، مجوز تأسیس و مجوز فعالیت از آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز شده و در مرحله اول یعنی دریافت مجوز تأسیس، ۲۵۶ مؤسس در استان موفق به دریافت مجوز تطبیق یافته تأسیس شده‌اند.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان سمنان افزود: مؤسسان مراکز کودکستان‌ها پس از ورود به کار پوشه الکترونیکی همه فعالیت‌های مربوط به مجوز فعالیت را انجام خواهند داد و نسبت به معرفی مدیر و سایر کادر خود و همچنین بارگذاری تائیدیه اقدام خواهند کرد.

مرادی نسب از آغاز مرحله دوم تطبیق مجوزهای مراکز کودکستان و ورود به تطبیق مجوز فعالیت خبر داد و گفت: تمهیدات لازم جهت ورود به مرحله دوم از سوی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک فراهم شده است و به زودی موسسانی که فرایند تطبیق مجوز تأسیس را با موفقیت پشت سر گذاشته اند، پیامکی حاوی نام کاربری و رمز عبور برای ورود به کار پوشه الکترونیکی دریافت خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.