استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات ایثارگران سلامت

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات جامعه ایثارگری حوزه سلامت تاکید کرد.

 مجید احمدی، مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست با دانشجویان و کارمندان ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به عملکرد مطلوب وزارت بهداشت در اجرای قوانین ایثارگران به خصوص موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران در بودجه سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و ادامه پیگیری‌های قانونی برای تحقق مطالبات قانونی ایثارگران را مورد تاکید قرار داد.

وی ضمن اشاره به نقش فرهنگ ایثار و شهادت در مسیر حرکت تمدنی نظام جمهوری اسلامی، شهدا را نقطه قوت انقلاب اسلامی در مقابل تمدن غرب دانست و به تبیین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در سطح فرهنگ تخصصی حوزه سلامت، به عنوان راهبرد محوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداخت.

در این نشست که اعضای هیات علمی، معاونان و مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه نیز حضور داشتند، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان این که شکل‌گیری انقلاب اسلامی و خصوصیات برجسته امام و انتقال این خصوصیات به جامعه شاهد و ایثارگر، سبب سربلندی انقلاب اسلامی در دنیای امروز شد، گفت: امام خمینی (ره) دارای عنصر‌های دانایی، تقوا و دیانت بود و سبب انتقال این ویژگی‌ها به جوامع آن روز در بین جوانان و رزمندگان شد. همچنین عمل به مقوله‌های دینی و انتقال آن سبب تأثیرگذاری انقلاب اسلامی در دنیا شد و همه تلاش‌های دشمنان را برای شکست انقلاب ناکام گذاشت.

در این نشست حجت الاسلام داستار مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه و همچنین مشاور ریاست دانشگاه در امور ایثارگران به بیان گزارش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حوزه ایثارگران پرداختند.

در حاشیه این نشست مطالبات تعدادی از ایثارگران به نمایندگی از جامعه ایثارگری دانشگاه، مطرح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار