مسئول کمیته مرکزی خادمین شهدای استان سیستان و بلوچستان، از اعزام خادم به مناطق عملیاتی غرب و شمال‌غرب کشور در تیرماه سال جاری خبر داد.

 جهاد رسانه‌ای شهید محسن ذوالفقاری؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید روح‌الله سجادی‌فر گفت: همزمان با برگزاری عملیات بزرگ فرهنگی تربیتی کشور «راهیان‌نور» در یادمان‌های دفاع‌مقدس غرب و شمال‌غرب کشور و ماموریت اصلی خادمین شهدا جهت خادمی و تکریم زائرین شهدا و آموزش ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، خادمین شهدا استان از ۶ لغایت ۲۰ تیرماه سال جاری در دو بازه زمانی، به مناطق عملیاتی غرب و شمال‌غرب کشور اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره خادمی ویژه خادمین شهدا برادر می‌باشد، گفت: خادمین شهدا برادر می‌توانند با مراجعه به سامانه اعلام شده از سوی کمیته مرکزی استان به نشانی https://survey.porsline.ir/s/t۳jSTWdo باتوجه به بازه‌های زمانی اعلام شده از سوی کمیته مرکزی خادمین شهدا کشور در این صفحه، درخواست حضور دهند و پس از فرآیند قرعه کشی جهت اعزام به مناطق، خادمین در صفحه شخصی خود در سامانه کوله‌بار اعزامشان را قطعی خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: در صورت نیاز به خادمین خواهر در یادمان‌های دفاع مقدس در راهیان‌نور غرب کشور در تیرماه سال جاری، طی اطلاعیه‌هایی جهت ثبت‌نام برای اعزام خادم خواهر به مناطق، متعاقباً در کانال‌های رسمی کمیته خادمین شهدا استان اطلاع رسانی خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: باتوجه به تعداد سهیمه استان، اولویت اعزام با خادمین شهدا فعال می‌باشد و درخواست حضور خادمین در سامانه کوله بار به منزله اعزام قطعی آن‌ها نخواهد بود و پس از فرآیند قرعه کشی به خادمین پذیرفته شده جهت اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعلام خواهد شد و این برنامه‌ها در سامانه برای خادمین رسمی قابل مشاهده خواهد بود که پرونده آن‌ها فعال و فرآیند گزینش‌شان طی شده باشد.

حجت الاسلام سجادی‌فر در پایان گفت: خادمین می‌توانند جهت مشاهده اطلاعیه‌های مربوطه، به کانال رسمی کمیته مرکزی خادمین شهدا استان در پیام رسان ایتا به نشانی khademinekoolebar_sb مراجعه کنند.

 

برچسب ها: راهیان نور ، خادمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار