کدام بزرگراهها بیشترین تصادفات شبانه را دارند؟

رییس اداره تصادفات پلیس راهور گفت: بزرگراه های آزادگان، امام علی (ع)، شهید زین الدین و خرازی بیشترین آمار تصادفات شبانه را به خود اختصاص داده اند.

سرهنگ جوانبخت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در بحث بیشترین آمار تصادفات بزرگراه های شهر تهران بزرگراه آزادگان و  امام علی ( ع )، بزرگراه شهید زین الدین و شهید خرازی بیشترین آمار تصادفات شبانه را به خود اختصاص داده اند.

وی بیان داشت: بزرگراه امام علی ( ع ) به دلیل شیب شمالی به جنوبی ، بزرگراه شهید زین الدین شرقی، غربی و ترددهای زیادی در آن صورت می گیرد و بزرگراه آزادگان که کمربند تهران حساب می شود و تردد بسیار زیاد کامیون ها را برای حمل و نقل عمومی در آن شاهد هستیم می توان اشاره داشت.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: همچنین بزرگراه شهید خرازی که شاهد تصادفات شبانه در این بزرگراه هستیم که البته جنس تصادفات در این بزرگراه ها با یکدیگر بسیار متفاوت است و در این بزرگراه علاوه بر تردد عابرین پیاده از عرض راه بحث سرعت خودرو ها را نیز داریم که رانندگان عبوری سرعت های بالایی دارند و چون بحث خلوتی معابر است فرصت را مناسب می بینند و خیلی وقت ها از دید خود و با استفاده از سرعت های بالایی که انجام می دهند خود را به استقبال خطر می رسانند .

برچسب ها: تصادف ، رانندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
بزرگراهها و اتوبانها شبا باید ده برابر از خیابونا روشنتر باشن
آخرین اخبار