هیچ کدام از تجهیزات پارک‌ها و زمین‌های بازی قزوین استاندارد نیست

 سرپرست اداره‌کل استاندارد قزوین گفت: هیچ کدام از تجهیزات نصب شده تفریحی در پارک‌ها و زمین‌های بازی قزوین تائیدیه استاندارد و مجوز لازم را برای بهره‌برداری ندارند.

میترا عقیلی سرپرست اداره‌کل استاندارد قزوین در خصوص اخبار برخی رسانه نبتی بر ایمن نبود تجهیزات بوستان تازه افتتاح شده مادر و کودک قزوین گفت: متاسفانه تمام تجهیزات نصب شده در پارک و زمین‌های بازی شهر قزوین فاقد تاییدیه استاندارد و مجوز لازم برای بهره برداری است.

وی اظهار کرد: این مساله پس از بازرسی عیدانه از تجهیزات تفریحی پارک‌ها و زمین‌های بازی که به منظور نظاترت بر کیفیت خدمات ارایه شده و رعایت حقوق شهروندان انجام شد به اطلاع بهره برداران مجموعه‌ها رسانده شد، اما تاکنون ترتیب اثری به آن داده نشده است.

سرپرست اداره کل استاندارد قزوین با اشاره به اجباری بودن اخذ تائیدیه استاندارد برای تمامی تجهیزات نصب شده در پارک‌ها و زمین‌های بازی، گفت: همه تجهیزات مراکز تفریحی به هنگام نصب و کلیه تجهیزات تفریحی در دست بهره‌برداری باید دارای تائیدیه استاندارد معتبر از شرکت‌های بازرسی فنی باشند و این تجهیزات باید در فصول کاری توسط شرکت بازرسی فنی به صورت دوره‌ای بازرسی شوند و این تائیدیه‌ها باید در معرض دید شهروندان قرار گیرد.

عقیلی افزود: شهروندان در هنگام استفاده از تجهیزات تفریحی منصوبه در زمین‌های بازی و همچنین تجهیزات نصب در شهر‌های بازی، به این مهم توجه لازم را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار