مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بر لزوم آموزش بازاریان و اصناف تاکید کرد.

مسلم مروجی فرد  در دیدار رئیس و هیئت رئیسه جدید اتاق اصناف شهرستان جیرفت ضمن تبریک بابت انتخاب رئیس جدید و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان جیرفت، گفت: بازار به عنوان رکن اصلی و حامی انقلاب باید برای تحقق اهداف نام گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به عنوان «سال مهار تورم و رشد تولید» نقش مهمی را ایفا کند.

او آسیب شناسی و شناخت مشکلات بازار و اصناف را مهم خواند و تاکید کرد: اتاق اصناف از طریق آسیب شناسی می‌تواند نیاز‌ها و مشکلات بازار و بازاریان را رفع کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با بیان اینکه آموزش قوانین و مقررات در همه مشاغل امری ضروری و اجتناب ناپذیر است، افزود: روسای اتحادیه‌های صنفی با آموزش‌های لازم در انجام وظایف خود موفق‌تر عمل خواهند کرد و باعث کارایی بیشتر اتحادیه‌ها خواهند شد.

او  آموزش‌های تخصصی و ایجاد مشاغل جدید را از دیگر نیاز‌های بازار و صنوف شهرستان جیرفت و جنوب کرمان برشمرد و بیان کرد: جنوب استان به مشاغلی نظیر: تولید زیورآلات طلا، گوهر سنگ، تعمیرکار ماشین آلات سنگین معادن و صنایع و... نیازمند است که اتاق اصناف می‌تواند برنامه ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی این مشاغل را با حمایت مالی و معنوی اداره کل صمت جنوب کرمان انجام دهد.

مروجی فرد با تاکید بر نظارت و بازرسی مداوم از بازار، تصریح کرد: در بازرسی از بازار، ضمن برخورد قانونی با متخلفان، باید به گونه‌ای رفتار شود که باعث سلب اعتماد مردم و شهروندان از بازار نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار