معاون سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان:

هدف دشمنان در جنگ ترکیبی، بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان در جنگ ترکیبی اعتماد مردم را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد هدف قرار داده‌اند، بر این اساس کار‌های فرهنگی باید به هنگام و به جا دیده شود.

رضا شریفی در نخستین همایش جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روابط‌عمومی و عرصه اطلاع‌رسانی با اشاره به اینکه مدیران مجموعه‌ها و مسوولان روابط‌عمومی ۲ هدف سنجش و درک وضعیت سیستان و بلوچستان و جهاد تبیین را باید موردتوجه قرار دهند، افزود: شفافیت در اطلاع‌رسانی، بیان نقاط قوت و ضعف به همراه هم و بیان دلایل عدم موفقیت‌های احتمالی باید به اطلاع عموم مردم برسد.

وی بیان کرد: یکی از اهداف دشمنان در جنگ ترکیبی، استان سیستان و بلوچستان است که در این راستا با ایجاد دوقطبی‌سازی‌ها مختلف به دنبال تحقق نقشه‌های شوم خود هستند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در عرصه رسانه، روابط‌عمومی و اقناع جامعه مخاطبان متناسب با جنگ ترکیبی اقدام نکرده‌ایم، ادامه داد: آسیب‌شناسی جدی در زمینه دلایل عدم اقناع مخاطبان باید انجام شود، اتفاقات اخیر تجربه خوبی است که باید نقاط قوت و ضعف بررسی شود و با یک کار منسجم تیمی بتوانیم در این زمینه به موفقیت دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه جنگ ترکیبی، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در چند سخنرانی مهم فرمودند «من این خطر را احساس می‌کنم و از این طرف نیز می‌بینم که جدی گرفته نمی‌شود»، این صحبت حاوی یک هشدار ویژه است.

شریفی با اشاره به اینکه دچار روزمرگی شدن یک آفت جدی در کار‌ها به شمار می‌رود، اظهارداشت: دشمنان در همه حوزه‌ها علیه ما اجماع کرده‌اند از این حیث با توجه به اینکه اسلام، مردم و رهبری سه رکن قدرت در ایران هستند دشمن بر روی مهندسی معکوس آن برنامه‌ریزی کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار