انتشار کتاب خوشبختی چیست ؟ بعد از گذشت ۲۵ سال

کتاب خوشبختی چیست؟ اثری از وحید علیمردانی نویسنده خوزستانی بعد از ۲۵ سال منتشر شد.

وحید علیمردانی نویسنده خوزستانی کتاب خوشبختی چیست چگونه خوشبخت شویم می‌گوید: در سن ۱۷ سالگی این کتاب را  اتمام کرده و در کتاب خانه ملی واحد ثبت آثار به ثبت رساندم، اما این کتاب اکنون بعد از گذشت ۲۵ سال به چاپ رسیده و به بازار کتاب می‌آید.

او گفت: در این کتاب در زمینه خوشبخت بودن و خوشبخت زندگی کردن تعریف کامل و جامعی ارائه شده و در واقع به تعاریفی مثل زندگی چیست؟ هدف زندگی، راه‌های رسیدن به هدف، ادیان و دیدگاه‌های ان‌ها به زندگی، بهشت و جهنم وجود دارند یا نه، زندگی ابدی، رسیدن به آرامش درون، متقاعد کردن دیگران و ... پرداخته شده است.

این نویسنده ادامه داد: این کتاب دیدگاه‌های کهنه و تفکرات جدید و بروز را بررسی می‌کند و راهکار‌هایی برای رسیدن انسان‌ها به آرامش واقعی در درون خود ارائه می‌دهد، کتاب خوشبختی چیست در نوع خود مشابهی نداشته و نگاه‌ها به هیچ عنوان تکرار مکررات ادیان و فلاسفه نیست بلکه تفکرات و تجربیات یک جوان ۱۷ ساله است که بسیار تاثیرگذار بوده و انسان را به فکر کردن وادار می‌کند.

علیمردانی نویسنده کتاب (خوشبختی چیست و چگونه خوشبخت شویم) معتقد است: افراد با خواندن کتاب با این نوع جهان بینی و هدف گذاری ها، می‌توانند به خوشبختی دست یابند.

او می‌گوید: با وجود اینکه ۲۵ سال از نوشتن این کتاب گذشته است و با چرخش و بررسی در ده‌ها دین، آیین‌های مختلف و ایدئولوژی‌هایی که تفاوت‌های بسیاری داشتند و با توجه به تجربه‌های فراوانی که به دست آوردم، بازگشت به جهان بینی ۱۷ سالگی و دیدن کارآمد بودن آن از دیدگاه‌های گوناگون،   بسیار جالب بود، به حدی جذاب که تصمیم گرفتم آن را با دیگران در میان بگذارم.

 نویسنده کتاب خوشبختی چیست با بیان اینکه مطالب کتاب بدون هیچگونه تعصب، جهت گیری و فارغ از تحمیل هر نوع ایدئولوژی و خط فکری خاصی نوشته شده است از خوانندگان خواست این کتاب را بدون تعصب تا انتها بخوانند و نظرات و سوالات خود را به شماره‌ای که در کتاب گفته شده است پیام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
عاااالیییی