اعتراف به ۳۳ فقره سرقت لوازم خودرو در مناطق شمالی کرج

 فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری یک سارق خودرو و لوازم خودرو در منطقه عظیمیه شهر کرج خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب ۳۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو سه فقره سرقت خودرو اعتراف کرد. 

 سرهنگ پیمان گودرزی گفت: مأموران کلانتری ۳۰ اسلام آباد در حین گشت زنی به حرکات مشکوک راننده یک دستگاه خودرو پراید مظنون و با استعلام شماره پلاک آن، متوجه سرقتی بودن خودرو شدند .

او افزود: پس از احراز سرقتی بودن خودرو، بلافاصله دستور توقف آن صادر شد که سارق بدون توجه به اخطار پلیس پا به فرار گذاشته و ماموران نیز متعاقب آن ضمن تعقیب و مراقبت، برای متوقف کردن آن با رعایت قانون بکارگیری سلاح چند تیر را به سمت خودرو شلیک و آن را متوقف کردند. 

گودرزی افزود: پس از دستگیری متهم و اعتراف به سرقت خودرویی که با آن در حال تردد بود، با هماهنگی قضائی متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: سارق دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب ۳ فقره سرقت خودرو و ۳۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعم از  ضبط و باند، ابزارآلات، لاستیک و چراغ خودرو اعتراف کرد. 

او همچنین از دستگیری ۲ مالخر اموال مسروقه در خصوص این پرونده خبر داد و گفت: با تکمیل پرونده همه متهمان به همراه مالباختگان شناسایی شده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.