مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام خبر داد

آماده‌سازی یک مجتمع خدماتی رفاهی و بهداشتی در ایلام

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از آماده‌سازی یک مجتمع خدماتی رفاهی و بهداشتی توسط بخش خصوصی در شهرک صنعتی ششدار خبر داد.

فرزاد شریفی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: یک مجتمع خدماتی رفاهی و بهداشتی در راستای رفاه حال زائران ایام اربعین و همچنین مسافران و گردشگران، توسط بخش خصوصی در شهرک صنعتی ششدار شهرستان چوار در حال آماده‌سازی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با اشاره به اینکه در ایام اربعین حسینی، استان ایلام با انبوه ورود مسافران و زائران روبه‌رو است ادامه داد: این مجتمع خدماتی رفاهی و بهداشتی آمادگی کامل برای خدمات‌دهی مناسب به زائران و مسافران ورودی به استان را دارد.

شریفی بیان کرد: این مجمتع که در شهرک صنعتی ششدار شهرستان چوار و در مسیر تردد زائران اربعین حسینی  قرار گرفته است، با ایجاد رستوران، کافه، ۲ نمازخانه و ۲ سرویس بهداشتی توسط بخش خصوصی و اشتغال‌زایی ۴ نفر مستقیم و ۴ نفر غیرمستقیم، راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با اشاره به اینکه فراهم کردن فضای جدید برای اسکان و پذیرایی از زائران اربعین در دستور کار قرار دارد افزود: این اداره‌کل در راه ارائه خدمات به زوار امام حسین از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.