رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: ۴۸ نقطه حادثه خیز در این شهرستان شناسایی شده و برای اصلاح و رفع این نقاط پرخطر در اختیار دستگاه‌های متولی شهرداری قرار گرفته است.

سرهنگ فرخ جمالی افزود: نقاط پرخطر این شهرستان نیازمند اصلاح هندسی، نصب سرعت گاه، نصب روشنایی، خط کشی و تابلو‌های هشداری است.

او مهمترین معابر حادثه خیز همدان را شامل بلوار شهید حسین همدانی (فرودگاه) بلوار امام خمینی (ره) و بلوار انقلاب عنوان کرد و گفت: یک هفته گذشته ۲ سانحه فوتی بر اثر برخورد خودرو با عابر و چندین سانحه جرحی در بلوار فرودگاه رخ داده که طبق بررسی‌ها سرعت گاه‌های ایجاد شده در این بلوار از بین رفته است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان به افزایش فوت عابران پیاده در سطح معابر شهری همدان اشاره کرد و از شهروندان خواست هنگام عبور از عرض خیابان نکات ایمنی را رعایت کنند.

سرهنگ جمالی تصریح کرد: با وجود ایجاد پل عابر پیاده، اما برخی عابران اصرار به عبور عرضی از سطح سواره رو دارند و نرده‌های وسط بلوار هم مانع آنان نمی‌شود.

رئیس پلیس راهور همدان افزود: برخی از معابر در شهرک‌ها از جمله شهرک شهید آیت الله مدنی، فرهنگیان و الوند به مسیر‌های شلوغ و پرترافیک تبدیل شده است.

سرهنگ جمالی گفت: اقدام‌های لازم برای جانمایی و نصب دوربین‌ها انجام شده و شهرداری باید تا پایان سال در این محل‌ها دوربین ترافیکی راه اندازی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
کل بودجه استان ، صرف شهر همدان میشه ، در حالی که شهرستان های استان همدان از کمترین امکانات و همچنین از جاده های برون شهری حادثه خیر برخوردار هستند ، متاسفانه مسئولین استان همدان بدون توجه به شهرستان ها ،سالهاست این تبعیض رو قائل می شوند