رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تربت جام گفت: به رغم استفاده از همه ظرفیت های موجود در حفاظت ومراقبت گاهی با افراد سودجو مواجهیم که با ساخت و سازهای غیر مجاز و با هدف تصرف اراضی ملی ، به این منابع آسیب وارد می کنند.

محمدرضا توسلی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تربت جام گفت: با توجه به وظیفه منابع طبیعی و آبخیزداری در حفظ و حراست، احیا، توسعه و بهره برداری از اراضی ملی و به رغم استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در حفاظت ومراقبت گاهی با افراد سودجو مواجهیم که با ساخت و ساز‌های غیر مجاز و با هدف تصرف اراضی ملی، به این منابع آسیب وارد می‌کنند.

او  افزود: در همین زمینه با پیگیری‌های لازم و ارائه مستندات قانونی به شورای حفظ حقوق بین المال به دبیری دادستان عمومی و انقلاب تربت جام و با حضورمدافعان امنیت" انتظامی" و یگان حفاظت مساحت ۲۰۰ هکتار پلاک‌های ۴۰۳ و ۴۰۴ ناروند علیا و سفلی و. ۴۰۵ پلاک کشکک از بخش ۱۳ با حضور اعضای شورای و دستگا‌های مرتبط و دستور مستقیم مقام قضایی قلع و قمع و اعاده به وضع سابق وتحویل  نماینده منابع طبیعی  شد.

توسلی ادامه داد: با هماهنگی و حمایت دستگاه قضا، نیروی انتظامی و مردم محلی و تلاش شبانه روزی نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی  هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی پیگیری قانونی و با متخلفان مطابق قانون برخورد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار