استاندار اصفهان گفت:ضروری است که بیش از پیش صنعت بیمه در طرح‌های کلان استان اصفهان سرمایه گذاری کند.

استاندار اصفهان در دیدار با رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به فعالیت ۲۲ شرکت و ۶۹ شعبه بیمه در استان، گفت: استان اصفهان رتبه دوم کشور در پرداخت حق بیمه را دارد از این رو ظرفیت‌های خوبی برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در استان وجود دارد.


سیدرضا مرتضوی افزود: رویکرد بیمه باید طوری باشد که مردم اطمینان خاطر داشته باشند که اگر دچار حادثه شدند، بیمه از آن‌ها حمایت خواهد کرد.


رئیس کل بیمه مرکزی کشور هم در این دیدار یکی از محور‌های اصلی تحول در صنعت بیمه را ارتقاء نقش صنعت بیمه در فضای اقتصادی کشور دانست و گفت: یکی از اهداف ما مردمی کردن صنعت بیمه است تا بیشترین و بهترین خدمات ارائه شود.


مجید بهزادپور طرح کروکی آنلاین را یکی از مهمترین طرحهای صنعت بیمه کشور معرفی کرد و افزود: مقدمات این طرح فراهم شده و در مراحل پایانی است و با این طرح سرعت و دقت ثبت کروکی بالا می‌رود و امکان تخلف به حداقل می‌رسد.


او  اعلام آمادگی کرد تا در برخی طرح‌های مهم استان همکاری لازم را صنعت بیمه با مدیریت استان اصفهان داشته باشد و افزود: در خصوص رفع نقاط حادثه‌خیز، پنج منطقه که بیشترین تصادف در استان دارد را شناسایی و برای رفع آن‌ها تلاش خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.