مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از محکومیت یک شرکت بازرگانی به علت تخلفات ارزی خبر داد.

غلامرضا سالاری گفت: یک شرکت بازرگانی به دلیل عدم انجام تعهدات ارزی، به تعلیق کارت بازرگانی و بازگرداندن ارز دریافتی محکوم شد.

او گفت: شرکت مذکور مبلغ ۱۲۸ هزار یورو ارز دولتی را برای وارادات کالا به کشور دریافت کرده و این در حالی بود که بر اساس گزارش گمرک، کالایی به کشور وارد نشده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: این پرونده با شکایت بانک عامل در تعزیرات حکومتی استان تشکیل و با بررسی‌های به عمل آمده، عدم انجام تعهد شرکت متخلف محرز اعلام شد.

پلمب کارواش متخلف به دلیل گرانفروشی

سالاری در ادامه از برخورد قاطع با گرانفروشان خبر داد و گفت: کارواش متخلف به دلیل گرانفروشی در ارائه خدمات به پرداحت جریمه نقدی، نصب پارچه و پلمب محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: گزاش تخلف این واحد صنفی را بازرسان اتاق اصناف به این اداره کل اعلام کردند که با تشکیل پرونده تعزیراتی، متصدی کارواش برای ارائه توضیحات احضار شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس نسبت به هرگونه گرانفروشی کالا و یا خدمات هشدار داد و افزود: شهروندان، گزارش تخلف واحد‌های صنفی را به سامانه tazirat ۱۳۵.ir گزارش کنند تا نسبت به پیگیری موضوع و برخورد با متخلفان اقدامات قانونی به عمل آید.

فروشگاه متخلف لوازم خانگی تعزیر شد

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک فروشگاه لوازم خانگی به دلیل گرانفروشی به پرداخت ۴ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

سالاری با اشاره به احضار متصدی واحد صنفی به تعزیرات، گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که مالک فروشگاه در فروش انواع لوازم خانگی، مرتکب گرانفروشی شده است.

سالاری ضمن هشدار در خصوص هر گونه گرانفروشی توسط اصناف گفت: پرونده این واحد صنفی را بازرسین اتاق اصناف به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند که نهایتا گرانفروشی محرز اعلام و فرد متخلف تعزیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار