فرمانده انتظامی کنگاور با اشاره به مهمترین اقدامات یک هفته اخیر ماموران انتظامی این شهرستان، گفت : کشف بیش از ۱۷ کیلوگرم تریاک، گل و هروئین از جمله این اقدامات بوده است.

حیدر حق جویان فرمانده انتظامی کنگاور گفت : علاوه بر کشف مواد مخدر، ۹ توزیع کننده دستگیر و ۱۲ معتاد متجاهر شناسایی و جمع آوری شدند.

وی از کشف ۱۵ فقره سرقت خبر داد و گفت: ۹ سارق دستگیر و برای صدور احکام لازم همراه با توزیع کنندگان مواد مخدر تحویل مراجع قضائی شدند.

حق جویان توقیف هفت دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت متخلف را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط پلیس کنگاور در هفته گذشته عنوان کرد.

کشف ۱۵ میلیارد ریالی لوازم یدکی خودرو قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۸ هزار و ۶۰۰ عدد انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.

 مهدی حاجیان اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، مبنی بر نگهداری لوازم یدکی فاقد مجوز در یک باربری، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی باربری مذکور در منطقه دیزل آباد کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته ۲۸ هزار و ۶۰۰ عدد انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۱۵ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

حاجیان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و ارسال به دستگاه قضائی جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی خبر داد و گفت: برخورد با پدیده قاچاق همواره از اولویت‌های پلیس کرمانشاه بوده است.

کشف ۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق در مرکز استان و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

علیرضا دلیری اظهار داشت: ماموران پاسگاه قزانچی حین گشتزنی در محور قزانچی کامیاران به یک دستگاه سمند مشکوک و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۸۰۰میلیون ریال کشف شد.

 دلیری از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

توقیف محموله آرد قاچاق در سنقروکلیایی

فرمانده انتظامی سنقروکلیایی گفت: ماموران پلیس شهرستان در عملیاتی موفق به کشف ۲ تن و ۳۵۰ کیلوگرم آرد قاچاق شدند.

فرامرز منصوری اظهار داشت: ماموران انتظامی پلیس آگاهی سنقروکلیایی حین کنترل خودرو‌های عبوری در میدان شهید دکامی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده ۴۷ کیسه ۵۰ کیلوگرمی آرد مجموعا به وزن ۲ تن و ۳۵۰ کیلوگرم کشف شد.

منصوری فرد از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.