رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه گفت:از ابتدای فصل برداشت گندم تاکنون ۳۲ هزار تن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان کهگیلویه خریداری شده است.

روزیان با اشاره به افزایش ۳۰۰ درصدی خرید و تولید گندم در این شهرستان گفت: از ابتدای فصل برداشت گندم تاکنون ۳۲ هزار تن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان خریداری شده است.
 
روزیان افزود: این میزان نسبت به سال گذشته افزایش ۳ برابری یا ۳۰۰ درصدی داشته است که این برداشت در ۵۰ سال گذشته بی نظیر بود.
 
او می گوید: امسال علاوه بر رکورد در تولید و برداشت گندم، سطح زیر کشت و ورود ۱۲۱ کمباین مهاجر، نظارت بر مکان‌های مستعد آتش سوزی در شهرستان نیز ساماندهی شد.
 
رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه کل سطح زیر کشت شهرستان را ۴۴ هزار و ۵٠٠ هکتار عنوان کرد و گفت: عملکرد دانه‌های روغنی کلزا، ۵۵۰ تن از حدود ۳۵۰ هکتار بوده است

روزیان اضافه کرد: جهاد کشاورزی کهگیلویه در حال اجرای ماده ۵۴ بوده و رفع تداخلات اراضی با ۱۷۵ پلاک بیشترین را در سطح استان برای نقشه برداری و جانمایی انجام خواهد داد.

او با اشاره به طرح کاداستری امور اراضی، بیان کرد: در نقشه برداری طرح کاداستر ۸۸۲ پرونده به میزان هزار و ۶۸ هکتار تحویل اداره ثبت و صدور سند تک برگ برای کشاورزان شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.