معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بر ثبت نام فعالان اقتصادی در سامانه‌های جامع انبار‌ها و جامع تجارت تاکید کرد.

محسن مشایخی در جلسه با اتحادیه‌های صنفی شهرستان کهنوج، ضمن ارائه توضیحاتی در رابطه با برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی این شهرستان، بر لزوم همکاری همه اتحادیه‌های صنفی تاکید کرد.

او افزود: انتخابات اتحادیه‌های صنفی شهرستان کهنوج باید با حضور حداکثری و پرشور اصناف و بازاریان برگزار شود.

معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به ضرورت ثبت نام کلیه فعالان اقتصادی در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارها، تصریح کرد: در صورت ثبت نام نکردن در سامانه‌های بیان شده، پرونده تشکیل شده برای واحد‌های صنفی متخلف پس از شناسایی به تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شود.

 سعیدی، مسئول حراست اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با بیان اینکه در بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان از انبار‌های نگهداری کالا و فروشگاه‌های لوازم کشاورزی شهرستان کهنوج، مقداری سم و بذر تقلبی کشف و جمع آوری شد، گفت: در جنوب کرمان، مسئله سموم و بذر‌های تقلبی، مسئله حساسی می باشد که کشاورزی منطقه را به خطر انداخته است؛ بنابراین اداره کل صمت جنوب کرمان با متخلفین و توزیع کنندگان سموم و بذر‌های تقلبی طبق قانون رفتار خواهد کرد.

او افزود: برای جلوگیری از انحراف سوخت، باید در رابطه با تایید سوخت معادن، ماشین آلات سنگین و صنوف دقت و حساسیت بیشتری داشت. 

سعیدی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف مانند وجود انبار‌های مشکوک، سم یا بذر تقلبی و مشکوک، گران فروشی، کم فروشی، احتکار، درج نکردن  قیمت، صادر نکردن فاکتور فروش و... مراتب را از طریق سامانه www.۱۲۴.ir یا تلفن ۱۲۴ به بازرسان اداره کل صنعت، معدن و معدن و تجارت جنوب کرمان اطلاع داده تا رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار