اعتراف «اینترنشنال» به بی‌اثر بودن تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران + فیلم

بی‌اثر بودن تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران در شبکه ایران اینترنشنال بررسی شد.

کارشناس شبکه ایران اینترنشنال گفت: تحریم‌های آمریکا علیه ایران جواب نداده یا اعمال نشده و این عدم اعمال به این دلیل است که بخشی از این تحریم‌ها قابلیت اجرایی نداشته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
چشم دشمنان کور. البته توجه کنید که فروش نفت خیلی خوبه، اما نه به هر قیمتی. این برد نیست که ما نفت زیادی بفروشیم اما به قیمت پایین. این یعنی از دست دادن ثروت ملی. همچنین، خام فروشی خیلی بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
ما فقط تغییر را زمانی میبینیم که در سفره هایمان احساسش کنیم. این گفته ها و وعده های آقای رئیسِ جمهور جناب رئیسی بوده.
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۲۱:۵۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
ایران نیازمند تجدید نظر و بازنگری در قانون بانک داری ست (به روش اسلامی حقیقی) و نظارت دقیق و شدید بر عملکرد بانک ها و موسسات مالی ، همچنین تغییر نام واحد پولی به کلمه یا واژه ای پارسی .
با تدبیر مسئولین جهادی دلسوز در چاره اندیشی مسایل داخلی و حل معضلات خارجی در آینده ای نزدیک با برقراری نظم نوین جهانی شاهد بهبود اوضاع معیشتی مردم و ارتقای شاخص تراز تجاری و رهایی از وابستگی مطلق به نفت خواهیم بود.
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۲۱:۴۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
کسانی که به زادگاه و هم وطنشان خیانت می کنند بهتره بروند بین خوک ها ، بقیه ی زندگیشان را تمام کنند. چون فقط خوک ها ، جز خوردن ، خوابیدن و . . . و غلطیدن در کثافت ، کاری بلد نیستند. البته به جفت خودشون هم تعصب ندارند و ...
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۱:۰۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
امروز شبکه سعودی ایران اینتر نشنال بعد از ترمیم روابط بین ایران و عربستان مخصوصا هموطنان شاغل در آنجا باید قبول کنند که تاریخ مصرف انان لااقل در ایران اینتر نشنال تمام شده بای بای
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۲۰:۲۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
مرگ بر امریکای تضعیف شده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۲۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
الان وقتش هست که ایران از عربستان بخواد شبکه سعودی اینترنشال را که واقعا در حوادث پاییز گذشته بر علیه ملت ایران از هیچ دروغ و خباثتی کوتاهی نکرد تعطیل کنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
خطر خواستگاه دشمن فروش و دوباره بدون مدیریت باز شدن شیر نفت است و اینکه حالا که بر روی قلتک افتاده ایم دوباره برگردیم سر کلاس اولی های تنبل بنشینیم ۱ و ۲ کالایی که تونستیم خودمان با سخت کوشی بسازیم رو عده ایی منفعت طلب و آقازاده مطابق روال گذشته بخواهند واردات کنند ۳ دوباره تهدیدی شویم برای کار و یاس و ناامیدی قشر زحمتکش کارگر و تولید و تولید ثروت از داخل و قدرت پول ملی ووو !!!
Iran (Islamic Republic of)
حسنک دبیر
۱۵:۰۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
تا کور شود هرآنکه نتواند دید پیشرفت های ایران اسلامی را بویژه در راستای بی اثر کردن تحریم های وحشیانه غرب و بطور خاص آمریکای جنایتکار را !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
کور و کر شود هر کس که پیشرفت و سر بلندی ایران اسلامی را نمی تواند ببیند