رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین از اجرای پایش سلامت برای یک هزار و ۷۱۲ ایثارگر این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد.

 اکبر کشاورزنجفی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین گفت: پایش سلامت یک هزار و ۷۱۲ ایثارگر شهرستان قزوین به منظور حفظ و ارتقای سطح سلامت و کاهش هزینه‌های درمانی جامعه هدف تا پایان سال جاری انجام می‌شود.

این مقام مسئول تشخیص زودهنگام بیماری‌ها، پیشگیری از هزینه‌های درمان، کمک به بهبود سلامت و کاهش مشکلات و دغدغه‌های درمانی جامعه ایثارگران را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین بیان کرد: طرح یاد شده توسط ۴ پزشک معتمد بنیاد با حضور در منازل خانواده‌های شهدا و ایثارگران انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در این طرح، پزشکان با انجام معاینات، وضعیت سلامتی خانواده‌های شهدا و ایثارگران را بررسی می‌کنند و در صورت داشتن، بیماری اقدامات لازم را جهت درمان آن‌ها انجام خواهند داد.

کشاورزنجفی افزود: همچنین پزشکان پایش سلامت در صورت لزوم و تشخیص، دارو و اقلام مورد نیاز را در اختیار جامعه ایثارگران قرار خواهند داد.

طرح پایش سلامت از والدین و همسران شهدا، جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر و جامعه هدف بنیاد که مشمول دریافت ماده ۲۲ و ماده ۲۶ و حق‌پرستاری‌بگیر بنیاد باشند، انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار