۵۷ درصد از راه‌های روستایی دیواندره آسفالت شده است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیواندره گفت: این شهرستان دارای ۸۰۰ کیلومتر راه روستایی است که تاکنون ۴۶۰ کیلومتر معادل ۵۷ درصد آن آسفالت شده است.

طالب اسدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دیواندره اظهار داشت: شهرستان دیواندره دارای ۸۰۰ کیلومتر راه روستایی است که تاکنون ۴۶۰ کیلومتر آن آسفالت شده است و آسفالت ۵۴ کیلومتر دیگر آن در دست اجراست.

او با بیان اینکه بر اساس تعهد و از محل اعتبارات استانی و سفر ریاست جمهوری طی دو سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ باید ۵۴ کیلومتر دیگر از راه‌های روستایی این شهرستان آسفالت شود.

اسدی ادامه داد: در همین راستا تاکنون، آسفالت۱۳ کیلومتر انجام شده و در صورت تامین اعتبار به موقع مابقی آن تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیواندره میزان اعتبار لازم برای آسفالت ۵۴ کیلومتر تعهد شده را ۲۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

او در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در فصل عمرانی قرار داریم عملیات لکه گیری، روکش آسفالت و شانه سازی محور‌ها آغاز شده و از ابتدای سال جاری تاکنون عملیات روکش آسفالت در ۳ کیلومتر از راه‌های محور دیواندره _ سنندج صورت گرفته است.

اسدی میزان قیر مصرفی از ابتدای سال را ۳۵۰ تن اعلام کرد و گفت: هم اکنون در تمامی محور‌های اصلی مشغول نصب تابلو و علائم راهداری و خط کشی محور‌ها هستیم.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیواندره گفت: در صورت تامین اعتبار لازم عملیات خط کشی و نصب تابلو و علائم در جاده‌های روستایی نیز انجام می‌شود.

او در ارتباط ایمنی و حریم راه‌ها نیز عنوان کرد: در راستای حفاظت از حریم راه‌ها و جلوگیری از تخریب آن، حدود ۱۵ پرونده قضایی از ابتدای سال تشکیل شده که در آینده نزدیک حکم آن‌ها صادر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار