مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: ۳۰ خدمت در پایانه صفه به مسافران و شهروندان ارائه می شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به ارائه ۳۰ خدمت از طریق پایانه صفه به مسافران و شهروندان، گفت: ۱۰۴ هزار و۸۱۳ نفر مسافر از این پایانه در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری جابه جا شدند.

ابوالفضل توکلی   با اشاره به اینکه در آستانه ۲۹ سالگی تأسیس پایانه مسافربری صفه در جنوب شهر اصفهان هستیم، افزود:ترمینال صفه با مساحت ۴۵ هزار متر مربع، زیربنای ۱۲ هزار مترمربع و ۱۰ هزار متر مربع فضای سبز خرداد ماه ۱۳۷۳  به بهره برداری رسید. 

او گفت: پایانه صفه دارای ۱۵ شرکت مسافربری، چهار انبار شرکت، ۳۷ غرفه، یک جایگاه سوخت، یک هتل، رستوران، یک شهر بازی و اتاق مادر و کودک است.



مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه پایانه مسافربری صفه دارای یک هتل به‌نام «همام» است، افزود: در راستای مسئولیت اجتماعی و تفریحی بخش خصوصی ازجمله مجموعه شهربازی شهر عجایب و آزمایشگاه پویش صفه اصفهان با ارائه خدمات ویژه آزمایشگاهی به سراسر کشور با حدود ٨٠ نفر کادر متخصص و مجرب جوان اصفهانی انجام و جابه‌جایی نمونه‌های آزمایشگاهی توسط ناوگان حمل‌ونقل اتوبوس‌های برون شهری انجام می‌شود.

وی دیگر خدمات ترمینال صفه را ساماندهی استراحتگاه رانندگان بانو اتوبوس سفر‌های برون شهری برای نخستین بار عنوان کرد و گفت: افزایش جمعیت، به همراه گسترش کالبدی شهر اصفهان به‌عنوان یک شهر تاریخی، توریستی، همچنین وجود مراکز صنعتی در اطراف آن، سفر‌های برون‌شهری را گسترش داده است و سفر با اتوبوس همچنان نسبت به حمل‌ونقل هوایی و ریلی برای مردم مقرون به‌صرفه‌تر و پرمخاطب‌تر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار