استقرار نماینده اتحادیه کشوری آسانسور در شهرستان یزد

مدیرکل استاندارد استان یزدگفت: مقرر شد نماینده اتحادیه کشوری آسانسور برای حل اختلافات بین مردم و کاسبان در شهرستان یزد مستقر شود.

حمید مطهری مدیرکل استاندارد استان یزد گفت: برخلاف گذشته که استفاده از آسانسور عمدتا توسط دستگاه‌های دولتی و مراکز تجاری و خدماتی بوده است، امروزه شاهد استفاده بسیاری از مردم از آسانسور‌ها هستیم. از این رو اداره کل استاندارد با نگاه کاهش مشکلات بین کاسبان صنف آسانسور و مردم جلساتی را با مسئولان نظام مهندسی ساختمان، سازمان صمت و مسکن و شهرسازی برگزار کرده است. 
 
او افزود: پس از بحث و گفتگو مقرر شد که نماینده اتحادیه کشوری آسانسور جهت حل اختلافات گفته شده در شهرستان یزد مستقر شودو همچنین تفاهم نامه ایی میان اداره کل استاندارد استان یزد، نظام مهندسی ساختمان، سازمان صمت و مسکن و شهرسازی منعقد شود تا بهبود کیفیت آسانسور‌ها را شاهد باشیم. 
 
مطهری اضافه کرد: همچنین فراخوان انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استان نیز تا دهم تیرماه تمدید شده است و تمامی صنعتگران می‌توانند در صورت دارا بودن شرایط اولیه، در فرآیند انتخاب واحد نمونه سال کشور شرکت داشته باشند تا افتخاری بر افتخارات خود و استان یزد افزوده و از جوایز مادی و معنوی آن که در سطح کشور منحصر به فرد می‌باشد، بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.