تشرف بیش از ۱۰۰۰ زائر پیاده در روز شهادت امام جواد(ع) به مشهد

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰۰۰ زائر پیاده در روز شهادت امام جواد(ع) به مشهد مشرف شوند.

حسین رضایی سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: در ایام شهادت امام جواد(ع) مطابق هر سال مشهد مقدس پذیرای زائران پیاده از نقاط مختلف کشور به‌ویژه شهرستان‌های اطراف مشهد است.

او افزود: تاکنون ۴۲۰ زائر پیاده از مسیر نیشابور برای عرض ارادت و تسلیت به محضر امام هشتم وارد مشهد شده‌اند و ۲۸۰ نفر دیگر در مسیر هستند که امشب به مشهد مشرف می‌شوند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) ادامه داد: پنج ایستگاه استقبال از زائران پیاده در مسیر جاده نیشابور به سمت مشهد و دو ایستگاه در مسیر جاده قوچان آماده خدمت‌رسانی به زائران پیاده در این ایام هستند. ۳۰۰ زائر پیاده در مسیر جاده شمال به سمت مشهد هستند که تا صبح روز شهادت به مشهد می‌رسند.

رضایی بیان کرد: از مسیر تربیت حیدریه و نیشابور ۲۵۰ زائر فردا به مشهد مشرف می‌شوند، همچنین از مسیر قوچان و شمال ۴۰۰ زائر برای روز شهادت امام جواد(ع) در مسیر بودند که ۲۲۰ نفر رسیده‌اند و ۱۸۰ نفر دیگر فردا به مشهد می‌رسند و برای عرض تسلیت به پابوسی حضرت رضا(ع) مشرف می‌شوند.

او تصریح کرد: علاوه بر زائران پیاده از سایر استان‌ها همه ساله در روز شهادت امام جواد(ع) نیز زائران پیاده‌ای از شهرهای کلات، طرقبه شاندیز، طرق، فریمان و سرخس با پای پیاده به پابوسی حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند و پیش‌بینی می‌شود امسال هم زائرانی از این شهرها به زیارت حرم رضوی تشرف یابند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) تاکیدکرد: هیئت جوادالائمه(ع) از مشهد مقدس نیز برنامه پیاده‌روی از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی را پیش‌بینی کرده و بر این اساس ۳۰۰ نفر از اعضای این هیئت برای عرض تسلیت به امام هشتم در روز شهادت فرزندش با پای پیاده به حرم مشرف و طی مسیر نیز زائرانی با آنان همراه می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار