معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: طبق برنامه‌ریزی و کار عملیاتی انجام شده، بخشی قابل توجهی از مرز چذابه به صورت فیزیکی مسدود شده و مقرر شده تمامی مرز برای ایجاد امنیت پایدار در مناطق مرزی به صورت فیزیکی مسدود شود.

سید مجید میراحمدی گفت: مسدود کردن فیزیکی مرز چذابه به منظور جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق و خروج دام از استان به کشور‌های دیگر است.

او می‌گوید: این اقدام کمک شایانی در جلوگیری از تردد افراد قاچاقچی و تامین امنیت مردم منطقه دارد، شرایط زیرساخت پایانه مرزی چذابه مطلوب است؛ مشکلات و موانع موجود در این مرز نیز بررسی و برای رفع هرچه سریعتر آن برنامه ریزی می‌شود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در نشست با مسئولان پایانه مرزی شیب عراق گفت: امسال با توافق خوبی که بین وزرای کشور ایران و عراق صورت گرفت مسئولان کشور عراق قول‌های بسیار خوبی در جهت رفع مشکلات تردد زائران و دیگر مشکلات موجود دادند که امید است ۲ کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق در کنار هم این مشکلات را رفع و شرایط را در محل‌های توقف زائران و رفت و برگشت آن‌ها را از پایانه تا شهر‌های مقدس کربلا و نجف مساعدتر و بهتر کنند.

به گفته او امید است با توسعه زیرساخت‌های مرزی، سفری با سهولت و راحت به عتبات داشته باشند بر همین اساس امسال سعی شده تمامی اقدامات و برنامه‌ها قبل از برگزاری مراسم اربعین انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.